SHOULD READ TIZ!!!

Friday, January 23, 2009

++LOVELY FRIDAY++

♥Percaya atau tidak perempuan, apabila mereka jatuh cinta sifat2 yang ada pada diri mereka semuanya sama. Ia bukan berlaku pada seorang tetapi pada semua perempuan. Nak tau apa dia?.. ikuti 10 perkara berikut.. Mungkin boleh di jadikan panduan oleh para lelaki di luar sana dalam mengendalikan cinta seorang gadis...♥

1 Apabila seorang gadis mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2 Apabila gadis yg kamu cintai tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3 Sekiranya seorang gadis jatuh cinta dengan seorang lelaki, percayalah hanya lelaki itu sahaja yang sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

4 Hati seorang gadis akan mudah menjadi cair seperti coklat andai lelaki yang disukainya merenung tajam ke dalam matanya.

5 Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood gadis tersebut.

6 Bekas teman lelaki akan sentiasa ada difikirannya, tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat istimewa iaitu di hatinya.


7 Satu ucapan " Hi " sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

8 Perempuan paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata berniat untuk tackle kawan mereka yang paling cantik.

9 Senjata seorang gadis adalah air mata!(not 4 me,dilla susah keluarkan air mate dlm situasi pilu sekali pn)

10 Perempuan setinggi manapun egonya atau setinggi manapun dia berada, namun dia tetap akan tewas dengan cinta seorang lelaki...


***********************************

***Dengar lah Matahari

->Cinta seperti MATAHARI, ia tetap bercahaya. Walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya.

->Cinta itu seperti sinar MATAHARI, memberi TANPA MENGHARAP kembali..
Cinta itu seperti sinar MATAHARI, TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari..
Cinta itu seperti sinar MATAHARI, yang MEMBERI KEHANGATAN di hati..

***********************************

No comments: