SHOULD READ TIZ!!!

Thursday, April 23, 2009

CENTRO!!!


nk cete pendek2 jea!!!
mlm td b4 g centro diLLa baru lepas argue dgn sorang ni!!!
ntah la...lately ni mmg asyek nk gado jea..ader jea yg x kena!!!

so nk d jadikan cete mate x ngntok...
mule2 g mkn2 kat bidare...then terjumpa apad!!!


die kate ''awek!!centro jum!!!kate ladies nyte!!!"
ntah kenape diLLa reply... "jum r,aku on jea!!!"
berbekalkan perut lapa n hati yang lare aku pn joyn xpasal2!!!

kat sane as usual lar!!!
happening!!!
tp yg cm sial nye ramai rempit n org2 busuk yg cm haram jea!!!!
centro da x mcm dlu dowh!!!

kat sane aku jmpe ameer n lowya!!!
ader rempit jahanam tuh dok ngusik2 aku xpasal2 kene sound ngn ameer!!!
thanx meer!!!

x lame aku pn chow!!!
aku rase x smpai sejam pn aku kat saner...
singgah drive thru then smpai bilik aku terus baham mcD!!!(sowry pad aku chow awal xbleyh tahan dewh!!!)

totally centro cm !@##$%%^&%&*()(!!!!!

No comments: