SHOULD READ TIZ!!!

Monday, November 9, 2009

NON MUSLIM GUY!!!

..salam perkenalan..


..ntah knape aku rase cm nk update pasal cete ni kat blog..
..hehehehehe..
..ati rase cm berbunge2 pn yer [ ape ko ni diLLa ]..
..such a sweet moment..

..cete ni time aku kat miD VaLLey smlm..
..actly niat g tuh nk g Pc N Electrical fair la..
..**cm Hampeh ok!!**..
..time tgh jln2 buang mase ngn daNish tuh..
..ader la sorang mamat ni jalan kire dekat jgak la ngn aku..

..antare skrip yg terjd..
me - aku
him - laki tuh
dan - danish

me : danish,ntah hape2 kan tmpt ni?
dan : ha'ah la cu,xdpt nk cri brg psp i kan?
me : laen kali kat lowyat jerla..
-suddenly-
him : opss..sorry!!  [die cm terlanggar danish]
me : its ok
him : adik u ker??
me : no lar..my nephew
him : [tibe2 die die hulur tngan smbil ckp name die] owh..michael
me : [teragak2 but still smbut salam die] err..DiLLa
him : owh...so u muslim??
me : yarh...im muslim..danish salam sayang..
him : hello boy..i tot chinese..[muke danish yerla tp aku??]
me : ok la...gtg,die da bowrink..nk bwk die minum2..
him : uols berdue je?? [ aku angguk]
well im alone..[ala..mamat ni nk ape ni?]
me : i maybe xlame da,but if u nk joyn jom la..
him : u ok with tat?? [ xkn la aku nk ckp ko]

-so bermula la xtvt jalan2 dlm mid tuh-
..actly aku cm xbrape nk selesa sgt coz aku jenis rajin sgt2 menyinggah2 kedai2..
..n die pn follow jerla..
..afta tat die blnje aku n Danish minum EXTREME MOCHA San Francissco..
..Yeayh!!..
..then Danish pn cm da borink n ajak balik..
..b4 balik tuh..

him : mind if i ask 4 ur mobile num??
me : [mcm nk pjg je cete die ni] owhh...sure..[aku pn miscall la num die]
him : thanx a lot diLLa..
me : thanx belanje i n danish...hehehehe
him : owh no prob,u sudik teman pn da kira baek bah [ owh lupe nk bgtaw die org sabahan]

..so perkenalan tuh xabis kat situ..
..aku smpai umah lebeyh kurang sejam hp pn berbunyi n msg dr die..
..n until pg ni td weol still bermsg2..



No comments: