SHOULD READ TIZ!!!

Thursday, October 22, 2009

CERITERA BERAYE SAKAN!!!

..tahun ni temanye..
..xde sebarang open house dr aku..
..maaf la yer rakan..
..buat yg slalo sebok tnye "dilla xwat open house ker???"..
..aku nk tnye ciket..
.."korunk tuh ader ke wat open house???sepjg kenal aku rase xde pn korung penah ajak aku g raye umah korang!!!"..
..buat sesape yang penah tnye ni jwpn nye yer..
..sape mkn cili sndri rase la cili tuh mude ke da masak..
..buat yg mmg ajak aku..
..aku cube sehabis baek tok dtg gak keyh..
..ok2..
..ni antare umah2 yg aku smpat g..
..actly bnyk lagi but yg ni pn ckop la..
..korang bkn nk tgk bnyk mane pn kan..
..opsss....statement..
..time ni 1st week of raye..
..g raye umah nani..
..smpat jgak jmpe junior2 lame..
..owh yer..
..c cute kt blkg i tuh namenye intarn..
..still single n available..
..wah..
..promote..
..intan!!sila tinggalkan royalty tok i kat my acc..
..cube teka ni umah sape??..
[gedik la dilla!!ko ingat bnyk sgt mase org nk teka2]
..ni niece ayan..
..comeyh giler..
..but die cm takot ngn ayan sbb pak cu die garang kot..
..diLLa g raye umah ayan ni ngn fafa..
..owh yer syaza pn ader..
..die da mcm tuan umah pn yer..
..oppss,maaf syaza..
[tgk la yasz yg gedix!!]
..afta tuh g umah syeken kat desa view..
..n umah wan kat gombak..
..but xder pic ler..
..camera tinggal dalam kete..
..afta tuh..
..beraye d rumah diva FaRiEd..
..umah fariEd x g rugi sbb mum die masak mmg best2..
..time diLLa dtg tuh yasz n amara ade..
..weol tetamu terakhir,jdnye mmg riuh ngn suare2 pelach jea ler..
[pic ni d upload utk tunjok betape lahap nye yasz!!!]
..yg ni raye umah abg long n kak sheeda..
..open house + housewarming + kenduri..
..but aku dtg da nk last2..
..yang ni time open house kementerian dato ismail sabry..
[ala dafi nye daddy]
..g ngn acik coz afta tuh weol heading to BagaN piNang..
..yang ni time raye umah kak mira [ kezen]..
..n umah maksu n ayah chu..
..opss,ade kjadian x diingini terjadi..
..heheheheheh..
..ok2..
..yang ni umah fareq kat damansara..
..ni geng2 selayang..
..mmg best..
..coz da lamexlepak same..
[maaf..pic xsmpat nk control cun]
p/s: cheese cake die sedap woo!!
..k la yeyh,aku da abis mood nk cete..
..cukop la utk tatapan umum..
..pjg umo tawon depan lak k..
..aku pn sure korang da borink kan..

No comments: