SHOULD READ TIZ!!!

Sunday, October 18, 2009

TERUKNYE DILLA!!!

..teruknye!!..
..da ari terakhir raye bru nk update cete pasal raye..
..weyh,da basi la..

..hehehehe..
..xkire!!!..
..nk update gak..
..g
[mam] la..
..blog aku kot..
..ade aku kesah??..

..ok-ok..
..malas nk merepek pjg2..

..take a look at tiz pic n update guyz!!!..

RAYE PART 1
..ok..
..as usual la..
..tiap2 tahun pn mmg raye kat selayang..
..bngun pagi - mandi - siap lawa2 - turun bawah -sumer da sedia..
..diLLa paling malas..
..ahahahahah..
..xpe2,diLLa x buat pn org laen ade buat kan..

..time turun bawah..
..mama,alang,abg shah n apak da g kubur arwah ude..
..tinggal aku acik n 2 montel..
[aku n acik period keyhh..bkn nk skip]
..tibe2 dengar suare makhluk Tuhan..
..xlaen xbukan tetame tetap la..
..JUMA N D GANG..


..afta tuh kitorang plak g raye umah juma..
..nk dekat 5thn juma keje ngn fmly we ol..
..ni lar 1st time kitorang jejak kan kaki kat mahligai juma..
[cewah..cam hape2 je ayat aku]

..next..
..anak2 abang pulak datang..
..but sowry my dear..
..ucu xupload pic coz kat dlm lappy..


..xlame tuh..
..
diva bidare pulak dtg beraye..
..kemaen lagik dgn bju merah ala myvi baru die jugak..
..we ol sempat g beraye kat umah wanchik skali..

..yang ni pulak pic montel2 aku yg sememangnye bnyk ragam..
..but ni la buah ati aku n acik kat umah tuh..
..dorang ni la ulam pegaga kitorang..

..ptg tuh around pkul 6 weol bertolak balik kg..
..balik mane??..
..balik kg tersusun teluk memali Perak..
..tiap2 tahun yg buat aku rase cm bosan blik kg..
..xder kemane nk beraye..
..balik2 umah ayah alang adik apak yg 2nd..
..yg agak best bile sume adik beradik sepupu berkumpul..

[sape sepupu2 aku yg terbaca ni..adik bkn nk kondem cuma buat luahan perasaan]
RAYA PART 2
..2nd raye g raye umah ayah alang as usual..
..afta tuh..
..kitorang adik beradik g raye umah wan ude-kakak mama..
..aku ngn iman pantang jumpe..
..mesti sebok nk bergambo la..
..next heading to kubur arwah opah taksiah..
..afta tat g umah wah-kakak mak yg sulung pulak kat seberang perak..
..xsabar nk tggu esok sebab nk chow da n g holiday 1 fmly..

No comments: