SHOULD READ TIZ!!!

Friday, December 27, 2013

KENAPE AKU SENYAP GENAP 4 BULAN??!!

Assalamualaikum & Hey All!!
Kalau ade yang da menyampah sebab no update ai REDHO! Tapi bg ai explain, berry hitam ai gagal berfungsi dengan baik, jadinye takde la gambar nak share dengan uols. Kalau takde gambar tak Dilla la kan? Boleh terima tak alasan tuh?? Lantak la..tapi ai ade yang lebih baik dari tuh!!!


Yeayyy!! Aku berjaya memiliki Iphone 5s pada hari pertama keluar tanpa perlu beratur panjang!!! Alhamdulillah! Nasib ade exclassmate yg keje kat Machines. Sumpah! Sejak pakai IP5S ni ai memang teruja tahap giler babs sebab aku rase mcm beli camera cantek jugak. Sape yang kenal aku sebelum ni memang tak la aku nak pakai Apple ni. Tapi yg ni memang TERBAEK!! Penangan die nak kelua ni sampai berpuluh-puluh orang sanggup beratur 30 jam sebelum start jual. Giler kan? 

Since 4 bulan tak update jadi aku ingat nk share gambar banyak-banyak & it will be d longest update! Kalau korang berjaya layan sampai abis memang terrer sebab aku pun takot aku tak terhabis nak update. 
[ tarik nafas panjang-panjang]



  1. Alhamdulillah! Usia perkahwinan kami telah masuk tahun kedua bersama! I really enjoy being a wife to my beloved Husband. May Allah simplify everything in our future. 


  2. Yang ni termasuk dalam foodlog jugek ok! Johnny Rockets, aku rase burger paling sedap & juicy yang pernah aku rase dengan enviroment yang best. Every 15-30 minit staff die akan buat 1 baris untuk menari-menari depan pelanggan. Ade jugak member kat IG kate takde la sedap mane. Tapi terpulang la pade tekak masing-masing. Tapi aku punye style kalau tak sedap aku tak recomend tapi yang ni must try! Owh yer, restoran ni dekat The Curve opposite Marche!

                                 

  3. OK! Ini pulak Escape Room, uols boleh click link tuh untuk tengok ape yang best pasal Escape room ni. Memang Thrill giler, selalunye yang pegang Win tools pon da masuk 3 - 5 kali. So disebabkan baru pergi kali pertama inilah hasil nye! Memang enjoy sangat tambah pulak dengan geng office husband yang tintong ni. Terpekik-pekik kitorang. Thinking of nak pergi lagi next week tapi nak try masuk room lain pulak. Yang tuh nanti ai buat share penuh ok.


  4. TAHNIAH DANISH!! Danish dapat 5A dalam UPSR & dianugerahkan sebagai Tokoh Pelajar 2013 SKSU! Kejap jer mase berlalu, dulu mase die mule masuk darjah 1 SKSU aku cakap kat diri sendiri "da besar da danish, dia da start sekolah tempat yang same aku menimba ilmu".




  5. Next makan-makan & karaoke session! Ini antara aktiviti hujung minggu kitorang, makan + jalan-jalan + shopping + karaoke and the best part all family members take part!


    Swimming @ Royal Domain2!


    Beriye kau carik kasut! Konon nak start gym balik katenye!

  6. Ini antara aktiviti terbaru aku, actually bukan la baru cume buat comeback. Since pemberanakkan lemak yang semakin menjadi-jadi lately ni. Eyh! Bukan dari dulu ke? Amboiiii, kalau ade can kemaen korang dapat mengate ai kaw-kaw kan? Kutuk la, retis macam i memang kene tabahkan diri dengan peminat-peminat macam korang. [ok itu mengarut]


  7. Sejak gune IP5s ni makin banyak la #selfie ahkak okeyh! Maklumla da lame sangat rasenye tak pakai henpon ade kemere depan ni. Sape yang follow IG ai sila jangan muntah! Muahahahah


  8. Gambar takde kene mengene! Actually baby tuh kite pangkat cucu saudara aku. Giler baru 19 tahun da ade cucu ko! [ok itu tifoo] Comeyh sangat cucu saudare ni. Dan-dan i pegang terus tido lene sangat yer tuh, alololololo0ooo... Kemaen suke EnHusband usap-usap pale baby tuh. [ade makne tuh] 2014! Pls be good to us ok!
Lepas kan nafas legaaaaa semua! Habis pon cerite! Sebelum tirai 2013 berlabuh Dilla nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2014! 

Kalau rajin sebelum tahun baru ai update lagi ok, if not this would be the last update from me ok.

Till Later..Bye!




No comments: