SHOULD READ TIZ!!!

Wednesday, August 28, 2013

RAYA WITH M.A.D.A.F !!!

Assalamualaikum & Hey All..
Cerita Raya part 2, ai tangguh dulu yer sebab terlampau excited nak cerita pasal beraya bersama MADAF! Kalau boleh hari ahad balik dari beraye arituh aku da nak update & share tapi bile balik jer rumah ade macam-macam makanan aku jadi tak tentu arah pastuh terus lupe kat korang-korang! muahahahahahaha

Actually, gossip crew (group watsapp madaf) da plan nak jalan-jalan secara rotation ke rumah semua. Tapi memandangkan ade yang keje sabtu jadinye hari sabtu raye rumah aku & fafa then ahad rumah azee & ayan. Disebabkan alang ajak kawan-kawan die datang makan-makan so aku join d club sekali. No open house, aku da pesan dengan kawan-kawan yang sebok tanye kalau nak datang bagi taw then aku masakkan! 




rezeki tetamu yang datang untuk arituh.



nampak tak almari belakang kitorang tuh?? Itu memang da jadi props setiap kali bergambar dekat rumah aku tak kire la siapa yang datang. Macam baek-baek jer dare 3 orang tuh kan? Hakikatnye?? Lebih baik ok! Puiiiiii..


candid!! Mesti nak ternganga ker? tapi kadang-kadang bagus jugak candid ni, it shows your true + inner beauty (matilaa berangan beauty)

Lepas selesai beraye kat rumah aku..fafa & husband pon gerka-gerak khas dari rumah aku sebab lepas tuh kitorang pulak nak datang rumah die. Lame jugak la lepak sampai nak dekat pukul 12! Laki aku called siap sound "amboiiii, pjg langkah u bile I takde yer yang". Alaaaa, bukan selalu B! Hahahahaha





Sempat jugak kan nak bergambar b4 balik, siap sound tuan rumah "fa, lepas ni rumah ko jadi port lepak kite-kite ok". Giler berani buat macam tuh kat rumah orang kan? wakakakakaka

Esok nye pulak serang rumah kakzee!! Kali ni memang da confirm semua MADAF ade! So excited aku triple ok sebab since Ayan kawen masing-masing sibok mengalahkan PM! Nasib hari raye dapat satukan kitorang! Kitorang memang pantang dapat jumpe segala hal rumahtangge, kisah-kisah silam semua habis kitorang gelak-gelakkan. 





Ayan : owh open house semalam tak ajak!
Aku : bile mase pulak open house? diorang cakap nak datang raye so aku masak la mee kari + Aglio Olio + Puding! Alaaaa, kalau ko cakap nak datang aku masak la lagi!
Ayan : eisshhhh, taknak aku! Nanti ko tarok racun dalam makanan tuh!

Cilllakee betol! Dari takde niat terus datang niat aku nak bubuh racun! So sekarang ni tengah plan nak beli racun ape. Korang ade idea tak? Total up aku memang happy sangat=sangat hari tuh smpai sedar-sedar da nak maghrib! 

Sebelum tuhh...







Ayan tuh kalau bergambar korang tengak la die! 



Our Completed Puzzle with smile!

Huissshhh! Abis jugak cete aku kan? Ingat senang ke nak jadi penulis novel tak lawak lansung ni? 

OK! Till Later..Bye!

No comments: