SHOULD READ TIZ!!!

Tuesday, January 28, 2014

MAK CEPAT SEMBUH OK! ADIK SAYANG MAK!

Assalamualaikum & Hey All..
Januari yang kurang memberansangkan dah nak dekat-dekat hujung bulan ni. At First aku memang excited sebab bestfren merangkap pengapit aku nak kawen CNY ni! Tapi nak dijadikan cerita since lepas cuti Thaipusam arituh mak aku demam membawak la sampai hari ni.

Minggu lepas jer 3 kali pergi klinik ambik injection. Bile demam da kurang sakit kepala sampai tak larat nak duduk pulak datang menyerang tak cukup dengan tuh mak mengadu badan-badan semua sakit-sakit. Korang boleh imagine tak perasaan aku? Nasib bile aku mengadu dalam gossipcrew diorang semua bagi peransang kat aku!

Semalam pagi pon die macam lemah, jadi aku decide nak halfday jer sebab nak panggil makcik mengurut mak. Nasib mak ON. Sebelum pergi keja memang da pesan dengan danish supaye jangan tinggalkan opah sorang-sorang dalam bilik selalu jenguk-jenguk.

Jadinye mood aku nak share ngn korang pon jadi takde walaupun banyak bende aku nak update pasal MADAF gathering! Nasib la En.Husband tak banyak ragam + nak membuli aku sangat maybe sebab die paham aku penat kot. TQ sayang! Bile mak tak sehat ni dengan aku sekali mood swing sebab rutin harian aku da macam kelaut! Selalo sebelom g kerja mesti mak tunggu sambil melambai aku nak g keja tapi nak dekat 2 minggu ni nan ado! Sedeyh ok!

Korang semua tolong doakan mak aku cepat sehat ok! Jadi mood aku pon berbunga-bunga nak update.

Till Later..Bye!