SHOULD READ TIZ!!!

Wednesday, April 3, 2013

Hilang Kewanitaan

Assalamualaikum & Hey all..
Kalau ikut skali rickter mood aku memang da bomb pagi ni sebab pakai baju kurung baru! Berkobar-kobar jerit Mak pagi tadi sebab nak tunjuk baju baru!
Tapi semuanye jadi kelabu asap bile ondeway pakmunawey pergi kerja pagi tadi ade pompan cine gile bawak kete nak kelua simpang tengok sebelah je kete ade ke tak. Yang sebelah sini tak tengok! Bangang punye cine! Aku memang benci dengan driver perempuan cine. Semuanye bangang-bangang bawak kete. Korang ni eloknye naek bus metro jer. Takde la menyusahkan orang lain. Yes! Aku memang racist bab-bab ni.

Tak pasal-pasal aku tekan hon lelame sambil konon-konon mengamok dalam kete siap tunjuk-tunjuk tangan. Si bangan tuh ape lagi, terperanjat sambil ternganga mulot! Hilang sifat-sifat wanita melayu terakhir yang pakai baju kurung baru!

Tak cukup dengan tuh, sampai office pulak parking takde! Double tension! Tak lame lagi belakang office aku ni nak naek 1 lagi Condomaniam, makin teruk la. Datang awal pon parking takde, lambat apetah lagi kan?

Jadinye, aku hantar cuci kereta kat bawah office ni supaye dorang jer yang carikan parking untuk aku nanti. Cerdik tak? Selalunye memang macam tuh, kalau 3 kali pusing takde jugak parking memang kene cuci la kete aku. Takpe la, kepale pon tak pening.

Hahhhh...bile da lepas kat sini, lega sikit hati aku. Sekarang ni nak tgk TV1, kecoh pasal parlimen da nak bubar! PTPTN nak hapuskan! Ha?? Betol ke?? Cantek sangat lah tuh, ai ade hutang lagi rm1200 uolls!

Till Later..Bye!

No comments: