SHOULD READ TIZ!!!

Thursday, May 16, 2013

APE KENE MENGENA ULAR DENGAN HARI GURU

Assalamualaikum & Hey All..
Sempena Hari Guru ai nk cete siket pasal mimpi malam td! (giler takde kene mengena kan??) Sabar-sabar jangan cepat sangat salah paham kang sendiri yang sentap pastu nak meroyan tak tentu pasal.

Ok, malam tadi ai mimpi jadi penerang a.k.a cikgu tusyen subjek sains kepada danish & eby. Alllaaaa..montel ai yang 2 orang kt rumah tuh. Yang peliknye time sekolah dulu ai ni sangat-sangat-sangat laaa tak berkenan subjek sains tuh. Kalau fikir secare logiknye, ade eksperimen bedah katak! Tak ke gile nak suroh ai tengok jer makhluk ciptaan Tuhan tuh kene sembelih?? Tak cukup dengan tuh, kimia ke fizik ke nak suruh buat campuran itu ini lepas tuh taw-taw keluar asap! Dari mane sumber campuran yang cikgu sediakan pon ai tak taw. Benda yang wujud tapi tak logik depan mate. Ok ini bukan entri pasal kelas sains aku dulu.

Berbalik pada cete mimpi tadi, aku pon tataw dari mane datang ade 3 ekor ular cantik-cantik atas katil yang abang ipar aku sediakan untuk ajar anak-anak die!! Giler weyhhhh!! Ular tuh nak suruh aku eksperimen kan! Bertambah pelik bile aku selamber jer pegang ular tuh & picit kuat-kuat sampai sekor tuh mati! Tuh satu hal la. Yang satu lagi pulak, biler aku kelua bilik nk bagitaw kat abang shah yang ular sekor ni da mati, die boleh cakap "takpe la" bile masuk bilik aku balik aku tengok ular-ular tuh da takde & eby syookkk jer tengah buat homework! Haiyooooooo...APEKAH???!!

Jadinye aku self-declared yang mimpi tuh sebab dulu aku ade terbuat dosa kot kat cikgu-cikgu kelas sains time sekolah dulu. En.Azam berazam (darjah 4-6), En Abdul Rahman Chewing Gum (form 1-2), Pn.Sokria Ketot - die ni melayu taw (~_^) (form3) & Form 4-5 cikgu perempuan tp aku lupe name die. Kalau aku ade terjumpe diorang ni kat memane nanti aku nak minta maaf. Kalau diorang tanye kenape, ape aku nak jawab erkkk??? Lantak la kannnn..

SELAMAT HARI TENAGA PENGAJAR!

Till Later..Bye

P/S: ai ade google pic ular nk bubuh tapi bile tgk menggelikan terus cancel!

No comments: